Tu głównie o komfort chodzi, wystawcy czy przedstawiciele handlowi chcą by ich oferta zainteresowała jak największą liczbę osób. Aby tak się stało, miejsce, w którym przedstawiają swoje produkty powinno być zabezpieczone przed nieprzewidzianymi zdarzeniami. Znaczy to tyle, że powinno ono chronić przed niespodziewanymi wahaniami pogodowymi.

Funkcjonalność namiotów handlowych – do czego służą?

funkcjonalne namioty handloweNamioty handlowe dostępne są  w różnych rozmiarach: 3×3 m, 4×6 m, 5×5 m oraz 4×8 m. Służą przede wszystkim do wydzielenia, zaaranżowania przestrzeni dla firm lub handlarzy chcących oferować swoje usługi niezależnie od pogody. Funkcjonalne namioty handlowe można postawić niemal wszędzie. Ważne jest, by grunt pod nimi był stabilny i równy. Jeśli zachodzi taka potrzeba, można zainwestować w wodoodporne funkcjonalne namioty handlowe. Uzależnione jest to od klimatu miejsca, w którym znajduje się stoisko. Dostępne są także namioty ze stelażami ze stali nierdzewnej, co zwiększa ich trwałość, a także wydłuża czas, w którym można z nich korzystać, zanim się zużyją. Ich przemyślana konstrukcja, podpory oraz siły działające na materiał są dokładnie wyliczone, słupki ze stali nierdzewnej są więc rozstawione w takich odległościach, by funkcjonalne namioty handlowe nie zapadały się i nie uginały za bardzo pod naporem na przykład deszczu, który może napadać na “dach”. To samo dotyczy śniegu, choć on w Polsce rzadko się pojawia. 

Zdarza się jednak, że śnieg spadnie. Niezależnie od pogody, siedzący na wygodnych krzesłach przy stoliku mogą ze spokojem pić kawę, zajadać ciastka, podpisywać dokumenty, rozmawiać. Dzięki osłonie, którą oferuje namiot będzie się to wszystko odbywało we względnym spokoju i “na sucho” – w suchych ubraniach, a nie – mokrych od ulewy.