Zazwyczaj z dojazdami w mojej rodzinie nie ma problemów. Mamy całkiem spory samochód, poza tym dzieci dojeżdżają do szkół autobusami. Ja z mężem pracujemy w jednej firmie, więc jeździmy razem. Problem pojawia się dopiero podczas wyjazdów wspólnych. Jak zabrać się na urlop z trójką dzieci i bagażami?

Korzystny wynajem samochodów

atrakcyjny wynajem samochodów 7 osobowych w lublinieKiedy dzieci były mniejsze to jeszcze jakoś się mieściliśmy do naszego vana, ale potem był problem. Każde z dzieci chciało mieć swoje zabawki ze sobą, a trzeba było myśleć też o jakiś prowiancie i kocach na plażę. W tym roku planowaliśmy też zabrać moich rodziców na wakacje. To dawało nam razem siedem osób do przewozu plus bagaże. Uznaliśmy, że atrakcyjny wynajem samochodów 7 osobowych w Lublinie to dla nas jedyna opcja. Wynajmiemy małego busika, żeby każdy mógł wygodnie siedzieć podczas podróży, a jednocześnie by w bagażniku zmieściły się walizki wypełnione po brzegi. Okazało się, że nie jest to takie proste. W wypożyczalniach samochodów zwykle były tylko mniejsze lub większe auta osobowe, a potem to tylko dostawcza ki. Busików za wiele nie było. W końcu jednak namierzyliśmy dobrą i tanią wypożyczalnię, która miała interesujący nas samochód. Pojechaliśmy z mężem zobaczyć go z bliska. Bus był nowoczesny, miał radio i klimatyzację. Siedziska były wygodne, a nad podwoziem znajdowały się luku bagażowe, których nawet nasza siódemka nie wypełni. Okazało się także, że wynajem auta na dwa tygodnie liczy się już jako wynajem długoterminowy, a my możemy liczyć na zniżkę.

Cieszyłam się, ze udało się nam wypożyczyć dobrego busa. Jechało się w nim dobrze, mąż nie miał problemów z jego prowadzeniem. Siedzi mogły siedzieć razem, a nawet rodzice nie narzekali na niedogoności. Dzięki busowi wiele zaoszczędziliśmy na biletach na autobusy i pociągi.